wtorek, 27 czerwca 2017

Dzień drugi - wtorek (27.06)

Dziś już pełny dzień zajęć - trzy bloki po 2 godziny zegarowe... Odkrywam, jak odwykłam od takiej intensywności z j. angielskim. Drodzy Gimnazjaliści - przez własną skórę rozumiem wasze zmęczenie pod koniec pełnego lekcji dnia :)
Ale tez mam nadzieję, że podobne jest również to doświadczenie, że oto "łapię coś nowego" i czerpię satysfakcję z używania zwojów pod grzywką...
Popołudniowe zajęcia to miła niespodzianka - jestem w jednej grupie z Elą.

Po zajęciach razem powędrowałyśmy na zakupy, po znaczki, pocztówki... Wieczór przyjemny, bez deszczu i wiatru (czy aby na pewno jestem w Irlandii)?

fotorelacja:

A taki mam widok z okna podczas zajęć popołudniowych - Most Św. Patryka i ul. Św. Patryka w dalszym planie :)
 

A to moja droga do domu - te wysokie wieże to Katedra Św. Findbara, Deans' Hall jest niedaleko.


A poniżej to efekt dość wyczerpującej wspinaczki na szczyt wzgórza po północnej stronie miasta. Widok świetny, zapewniam, że warto było złapać zadyszkę.



Kolejne zdjęcia z Katedra w tle - aż żal nie robić zdjęć przy takiej pogodzie (bezchmurne nieba to aktualnie towar deficytowy, niestety)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz